Онлайн уроки 24.03.2020
Навчання грамоти
8.00 - 9.30
Тема. Читаю і розповідаю. Алфавіт. Опрацювання вірша. Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.
Мета. Ознайомити учнів з українським алфавітом, засвоїти алфавітні назви букв; удосконалювати навичку читання, інтерес до читання; пригадати і закріпити письмо вивчених букв, слів і речень з ними.
Мета. Ознайомити учнів з українським алфавітом, засвоїти алфавітні назви букв; удосконалювати навичку читання, інтерес до читання; пригадати і закріпити письмо вивчених букв, слів і речень з ними.
Хід уроку
1. Гра "Утвори слово"
Складіть речення з одним із утворених слів.
Повтори правило! Апостроф пишеться перед буквами "Я","Ю", "Є", "Ї" після букв "Б","П","В","М","Ф" та "Р".
Повтори правило! Апостроф пишеться перед буквами "Я","Ю", "Є", "Ї" після букв "Б","П","В","М","Ф" та "Р".
2. Спробуй виконати звуковий аналіз слів:
3. Словникова робота
Запам'ятайте, що зазначені слова означають одне і те саме, вони є близькими за значенням.
АЛФАВІТ=АБЕТКА=АЗБУКА
4. Робота за сторінкою букваря с.70
- Які букви подано в алфавіті?
- Що пишуть під кожною буквою?
- Давайте прочитаємо назву кожної букви разом.
- Прочитайте текст.
5. Відпочинь та проспівай пісеньку про абетку відео
6. Робота над віршем с.71
Прочитайте вірш з батьками, дайте відповіді на запитання:
- Коли відбувались події?
- Що робили букви?
- До кого вони вирішили звернутись по допомогу?
- Чому передумали шукати кішку?
*Спробуйте придумати продовження пригоди, описаної у вірші.
7. Повтори написання рукописних літер відео
8. Практична робота.
Пропиши у зошиті слова та речення з вивченими буквами.
Математика
10.00-10.40
Тема. Письмове ділення трицифрових чисел на круглі двоцифрові числа з остачею.
Мета. Ознайомити учнів із письмовим діленням трицифрових чисел на круглі десятки з остачею; закріплювати вміння розв'язувати задачі на пропорційне ділення; удосконалювати вміння розв'язувати рівняння.
Хід уроку
1. Перевірка домашнього завдання.
а) Пояснити розв'язання задачі № 874.
Розв'язання:
1) 40 ∙ З = 120 (л) — поглинають води 3 берези;
2) 760 - 120 = 640 (л) — поглинають 2 евкаліпти;
3) 640 : 2 = 320 (л) — поглинає 1 евкаліпт за добу.
б) Знайти, скільки літрів води поглинають за добу 5 евкаліптів і 10 беріз разом.
(Відповідь: 320 ∙ 5 + 40 ∙ 10 = 2000 (л).)
в) Із завдання № 875 перевірити вирази та їх значення з остачею.
32 : 5 = 6 (ост. 2) 40 : 12 = 3 (ост. 4)
70 : 8 = 8 (ост. 6) 72 : 30 =2 (ост. 12)
2. Вивчення нового матеріалу.
Пояснення вчителя.
— Поділіть усно 260 на 50. (260 не ділиться на 50 без остачі.) Знайдіть найближче число до 260, яке ділиться на 50. (250) 250 : 50 = 5, тому 260 : 50 = 5 (ост. 10).
Поділимо 285 на 30 усно другим способом. Знаходимо частку послідовним діленням на 10 і 3:
285 : 30 = 285 : (10 ∙ 3) = 285 : 10 : 3 = 9 (ост. 15).
285 поділити на 10 буде 28 (остачу не знаходимо, але пам'ятаємо, що вона повинна бути меншою від 10). 28 : 3. Частка 9. Дізнаємося, скільки поділили. 30 ∙ 9 = 270. Знайдемо остачу: 285 - 270 = 15.
3. Первинне закріплення вивченого.
Робота за підручником с.140
Робота за підручником с.140
Виконай ділення з остачею за № 876,877.
4. Розв'язування задач с.141 №880,881
а) Задача № 880.
(Відповідь: 24 год, 36 год.)
б) Задача № 881.
Учні приходять до висновку, що спочатку потрібно перевести одиниці вимірювання маси в центнери.
22 т 5 ц = 225 ц; 2 т 5 ц = 25 ц
(Розв'язання: 225 : 25 = 9 (р.).
(Відповідь: автомобіль має зробити 9 рейсів.)
5. Домашнє завдання с.141 №883,884
Підготовка до ДПА (посилання)
Немає коментарів:
Дописати коментар