субота, 23 травня 2020 р.


Онлайн уроки

Понеділок, 25.05.2020



Природознавство

8.00 - 8.40

Тема. Навчальний проєкт "Що можна зробити для збереження природи в моєму краї"
Хід уроку

1. Розпитай батьків, рідних про місцеві назви окремих гаїв, струмків, річок. Віднайди пов'язані з ними легенди і перекази.
Поділися інформацією з однокласниками.
2. Використовуючи інформацію місцевих засобів масової інформації, з'ясуй, які є головні причини негативного впливу на живу природу. Яких заходів для усунення цих причин вживають люди? Що можеш зробити ти сам і разом з однокласниками?
3. Підготуй повідомлення про дану проблему та розроби листівку.
4. Придумай, як розповсюдити листівки разом з однокласниками.




Математика

8.55 - 9.40

Тема. Повторення вивченого матеріалу.



Хід уроку
1. Пригадай! Прочитай пояснення про обчислення ділення на трицифрове число с.168 №1087
2. Виконай тренувальні вправи №1086,1088.
   Знайди частку з поясненням.
3. Розв'яжи задачу №1090
4. Домашнє завдання: с.168 №1091, 1092
Навчання грамоти

11.00 -12.30
Тема. Олег Буцень "Зараз". Складання розповіді.

Хід уроку

1. Контрольне читання.      Відкрий буквар на с.120 - 121. Прочитай текст, використовуючи годинник. За хвилину ти маєш читати не менше 30 слів
.2. Прочитай весь текст спокійно. Дай відповіді на питання.
- Як думаєш, чому мама не поспішала виконувати прохання Маринки?
- Чому тато сказав, що слово зараз означає потім?
- Чому, подаючи сніданок, мама загадково посміхалася?
3. Прочитай приказки. Поясни їх значення.
Не відкладай на завтра те, що можна зробити сьогодні.
Зробив діло - гуляй сміло.

Письмо.1. Розташуй речення так, щоб вийшла розповідь. Запиши її у зошиті.
А Оленка вибрала казки.
Юрко взяв книжку про пригоди.
Діти прийшли в бібліотеку.
Я люблю читати про......
2. Спиши заголовок до розповіді. Поясни,як ти його розумієш:
Книжка допомагає в житті.  


























Немає коментарів:

Дописати коментар