Онлайн уроки
Вівторок, 19.05.2020
Навчання грамоти
8.00 - 9.30
8.00 - 9.30
Тема. В. Моруга "Коник і Сонечко".
Розділові знаки наприкінці речення. Запитальні речення.
Розділові знаки наприкінці речення. Запитальні речення.
Хід уроку
1. Відгадування загадок.
- Відгадай загадки, дізнайся про кого буде казка.
Ця червона намистинка Музикант живе на лузі,
Має крильця у краплинках, Упізнай його, мій друже,
Невеличка, гарна дуже, Спинка, ноги й голова -
Упізнай її, мій друже, Все зелене, як трава.
На твою долонечку Ще й швидкий, як вітерець,
Прилетіло.....(сонечко). Милий....(коник - стрибунець).
2. Знайди фото цих комах в інтернеті, прочитай про них цікаві факти.
3. Прочитай декілька разів віршик про сонечко, навчись читати виразно. Вивчи вірш напам'ять.
4. Спробуй з дорослими прочитати казку "Коник і Сонечко" на швидкість. За хвилину намагайся читати 30 слів.
5. Прочитай текст спокійно і вдумливо,дай відповіді на питання:
- Що спільного в Сонечка і сонця, Коника і коня?
- Що нового ти дізнався (дізналася) з тексту?
- Що здивувало Мурашку, коли вона познайомилася з Коником?
6. Читання тексту за ролями. Спробуй уявити себе артистом.
7. Перекажи зміст прочитаного.
- Відгадай загадки, дізнайся про кого буде казка.
Ця червона намистинка Музикант живе на лузі,
Має крильця у краплинках, Упізнай його, мій друже,
Невеличка, гарна дуже, Спинка, ноги й голова -
Упізнай її, мій друже, Все зелене, як трава.
На твою долонечку Ще й швидкий, як вітерець,
Прилетіло.....(сонечко). Милий....(коник - стрибунець).
2. Знайди фото цих комах в інтернеті, прочитай про них цікаві факти.
3. Прочитай декілька разів віршик про сонечко, навчись читати виразно. Вивчи вірш напам'ять.
4. Спробуй з дорослими прочитати казку "Коник і Сонечко" на швидкість. За хвилину намагайся читати 30 слів.
5. Прочитай текст спокійно і вдумливо,дай відповіді на питання:
- Що спільного в Сонечка і сонця, Коника і коня?
- Що нового ти дізнався (дізналася) з тексту?
- Що здивувало Мурашку, коли вона познайомилася з Коником?
6. Читання тексту за ролями. Спробуй уявити себе артистом.
7. Перекажи зміст прочитаного.
Письмо
1 Бесіда:
- Що тобі відомо про знак питання?
- Що він означає?
- Коли його використовують?
2. Спробуй у рідних про щось спитати.
3. Запиши у зошит два складених запитання.
Не забудь про знак питання у кінці речення!
4. Прочитай вірш. Знайди в ньому запитання. Запиши його.
- Чому це ти подряпаний?
- Юрко Тимка пита.
Тимко йому відказує:
- Та я ж купав кота.
5. Перетвори подане речення на запитання. Запиши його.
Я люблю уроки фізкультури.
1 Бесіда:
- Що тобі відомо про знак питання?
- Що він означає?
- Коли його використовують?
2. Спробуй у рідних про щось спитати.
3. Запиши у зошит два складених запитання.
Не забудь про знак питання у кінці речення!
4. Прочитай вірш. Знайди в ньому запитання. Запиши його.
- Чому це ти подряпаний?
- Юрко Тимка пита.
Тимко йому відказує:
- Та я ж купав кота.
5. Перетвори подане речення на запитання. Запиши його.
Я люблю уроки фізкультури.
Математика
10.00 -10.40
10.00 -10.40
Тема. Дії з іменованими числами. Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами.
Хід уроку
1. Повтори на форзаці підручника одиниці маси.
Виконай обчислення усно с.165 №1059.
2. Перевір свої обчислювальні навички за №1060, 1064.
3. Виконай практичну роботу №1063.
4. Розв'яжи задачі за № 1061, 1062.
5. Домашнє завдання: №1065, 1066.
Виконай обчислення усно с.165 №1059.
2. Перевір свої обчислювальні навички за №1060, 1064.
3. Виконай практичну роботу №1063.
4. Розв'яжи задачі за № 1061, 1062.
5. Домашнє завдання: №1065, 1066.
Немає коментарів:
Дописати коментар