Онлайн уроки
Вівторок, 12.05.2020р.
Навчання грамоти
8.00 - 9.30
Тема. Василь Шкляр. "Маленька мураха".
Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?
Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?
Хід уроку
1. Робота за сторінкою букваря с.108 - 109
1) Читацька розминка с. 108
Прочитати вірш кілька разів, навчитися читати виразно.
2. Робота над оповіданням:
- Про що, на твою думку, йтиметься у тексті?
- Перевір свої передбачення.
1) Прочитай оповідання разом з батьками.
2) Словникова робота.
1) Читацька розминка с. 108
Прочитати вірш кілька разів, навчитися читати виразно.
2. Робота над оповіданням:
- Про що, на твою думку, йтиметься у тексті?
- Перевір свої передбачення.
1) Прочитай оповідання разом з батьками.
2) Словникова робота.
З'ясуй у батьків значення слів: дужі, ледве видно, за вітром летить, холоша.
3) Прочитай текст батькам, дай відповіді на питання:
- Про кого йдеться у тексті?
- Як звати хлопчиків?
- Що їх зацікавило?
- Чому Мишко все заперечував?
- Після якого випадку Петрусь заперечив Мишкові?
4) Спробуй описати мураху.
Мураха (яка?).....сильна, швидка, працьовита, турботлива...
5) Розігрування сценки. Прочитай діалог у парі.
6) Перекажи, що запам'ятав.
3. Прочитай прислів'я, поясни його значення.
Мурашка слабка, але камінь рушить.
Мала мурашка тілом, та велика справою.
4. Знайди і прочитай довідкову інформацію про комах.
- Про кого йдеться у тексті?
- Як звати хлопчиків?
- Що їх зацікавило?
- Чому Мишко все заперечував?
- Після якого випадку Петрусь заперечив Мишкові?
4) Спробуй описати мураху.
Мураха (яка?).....сильна, швидка, працьовита, турботлива...
5) Розігрування сценки. Прочитай діалог у парі.
6) Перекажи, що запам'ятав.
3. Прочитай прислів'я, поясни його значення.
Мурашка слабка, але камінь рушить.
Мала мурашка тілом, та велика справою.
4. Знайди і прочитай довідкову інформацію про комах.
Письмо.
1. Гра "Назви кількість предметів"
- Розглянь малюнки. Скільки фруктів?
- Скільки квітів?
- Скільки пір року? Скільки олівців?
- Якими словами ти відповідав (відповідала) на питання скільки? Шість, три, чотири, п'ять.
2. Запам'ятай! Слова, які відповідають на запитання скільки? називають числа.
- Скільки квітів?
- Скільки пір року? Скільки олівців?
- Якими словами ти відповідав (відповідала) на питання скільки? Шість, три, чотири, п'ять.
2. Запам'ятай! Слова, які відповідають на запитання скільки? називають числа.
3. Поміркуй і запиши слова, які позначають числа.
- Яке із записаних слів найбільше? Склади з ним речення.
4. Прочитай і відгадай загадку. Спиши її.
Знайди і підкресли слова, що відповідають на питання скільки?
Склади і запиши речення із словом відгадкою.
Сперечалися вітри:
- Скільки буде два і три?
Перший аж гуде:
- Чотири.
Другий твердить:
- Тільки шість.
Діти, хто вітри помирить,
- Яке із записаних слів найбільше? Склади з ним речення.
4. Прочитай і відгадай загадку. Спиши її.
Знайди і підкресли слова, що відповідають на питання скільки?
Склади і запиши речення із словом відгадкою.
Сперечалися вітри:
- Скільки буде два і три?
Перший аж гуде:
- Чотири.
Другий твердить:
- Тільки шість.
Діти, хто вітри помирить,
скільки буде - відповість?
Математика
10.00 - 10.40
Тема. Ділення з остачею на двоцифрове число у випадку, коли частка закінчується нулем. Задачі на спільну роботу.
Хід уроку
1. Прочитай пояснення с.163 №1044
2. Виконай тренувальні вправи з поясненням:
с.163 № 1045, 1046
3. Згадай правило та знайди середній розмір одного файлу №1043
4. Перевір свої навички, логічне мислення, розв'язавши задачі с.163 №1047, 1048
5. Домашнє завдання: с.163 № 1049.
2. Виконай тренувальні вправи з поясненням:
с.163 № 1045, 1046
3. Згадай правило та знайди середній розмір одного файлу №1043
4. Перевір свої навички, логічне мислення, розв'язавши задачі с.163 №1047, 1048
5. Домашнє завдання: с.163 № 1049.
Немає коментарів:
Дописати коментар