понеділок, 11 травня 2020 р.

Онлайн уроки

Вівторок, 12.05.2020р.


Навчання грамоти

8.00 - 9.30

Тема. Василь Шкляр. "Маленька мураха".
           Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?

Хід уроку

1. Робота за сторінкою букваря с.108 - 109
    1) Читацька розминка с. 108
        Прочитати вірш кілька разів, навчитися читати виразно.
 2.  Робота над оповіданням:
     - Про що, на твою думку, йтиметься у тексті?
     - Перевір свої передбачення.
     1) Прочитай оповідання разом з батьками.
     2) Словникова робота.
З'ясуй у батьків значення слів: дужі, ледве видно, за вітром летить, холоша.
     3) Прочитай текст батькам, дай відповіді на питання:
     - Про кого йдеться у тексті?
     - Як звати хлопчиків?
     - Що їх зацікавило?
     - Чому Мишко все заперечував?
     - Після якого випадку Петрусь заперечив Мишкові?
    4) Спробуй описати мураху.
       Мураха (яка?).....сильна, швидка, працьовита, турботлива...
    5) Розігрування сценки. Прочитай діалог у парі.
    6) Перекажи, що запам'ятав.
3. Прочитай прислів'я, поясни його значення.
    Мурашка слабка, але камінь рушить.
    Мала мурашка тілом, та велика справою.
4.
 Знайди і прочитай довідкову інформацію про комах.
Письмо.
1. Гра "Назви кількість предметів"













- Розглянь малюнки. Скільки фруктів?
- Скільки квітів?
- Скільки пір року? Скільки олівців?
- Якими словами ти відповідав (відповідала) на питання скільки? Шість, три, чотири, п'ять.
2. Запам'ятай! Слова, які відповідають на запитання скільки? називають числа.
3. Поміркуй і запиши слова, які позначають числа.
- Яке із записаних слів найбільше? Склади з ним речення.
4. Прочитай і відгадай загадку. Спиши її.
    Знайди і підкресли слова, що відповідають на питання скільки?
     Склади і запиши речення із словом відгадкою.
Сперечалися вітри:
- Скільки буде два і три?
Перший аж гуде:
- Чотири.
Другий твердить:
- Тільки шість.
Діти, хто вітри помирить,
скільки буде - відповість?

Математика

10.00 - 10.40

Тема. Ділення з остачею на двоцифрове число у випадку, коли частка закінчується нулем. Задачі на спільну роботу.

Хід уроку

1. Прочитай пояснення с.163 №1044
2. Виконай тренувальні вправи з поясненням:
    с.163 № 1045, 1046
3. Згадай правило та знайди середній розмір одного файлу №1043
4. Перевір свої навички, логічне мислення, розв'язавши задачі с.163 №1047, 1048
5. Домашнє завдання: с.163 № 1049.


























Немає коментарів:

Дописати коментар