середа, 6 травня 2020 р.

Онлайн уроки
Четвер, 07.05.2020

Природознавство
8.00 - 8.40

Тема. Гори Карпати.


Хід уроку
1. Перевірка домашнього завдання.
Вікторина "Вгадай природну зону".
1) З давніх часів ці землі приваблювали людину неповторною красою своїх краєвидів, багатствами черноземів, зеленими луками і дібровами, садами і виноградниками. На родючих черноземах вирощують різноманітні зернові і технічні культури.
2) Рано навесні, коли ліс ще не вдягнувся у листя, тут з'являються ранньоквітучі трав'янисті рослини: сон-трава, підсніжник, пролісок, медунка. Під охорону взято благородних оленів, козуль, річкових бобрів.
3) Широкі рівнинні простори цієї зони перетинають річки, яри та балки. Літо тут жарке, часто бувають посухи, зима холодна, малосніжна, іноді з сильними вітрами. Іноді вітер переносить верхній родючий шар ґрунту. Найкраще тут навесні, коли землі цієї зони стають схожими на різнобарвний килим.
Перевір себе: лісостеп,мішані ліси, степ.

2. Вивчення нового матеріалу.
- Пригадай, яку форму землі називають горами?
(ділянки земної поверхні високо підняті над рівнинами)
-
Які частини має гора?
- Що таке вершина? (найвища точка гори)
-
Що таке підніжжя? (найнижча точка гори)
-
Як змінюється рослинність від її підніжжя до вершини?
- Чому так відбувається?
- Чи змінюється тваринний світ?
3. Переглянь навчальне відео. Назви рослини і тварини Карпат.




4. Опрацюй статтю підручника с.147 - 150.
Дай відповіді на запитання.

5. Практична робота.
* На фізичній карті України знайди Карпатські гори.
* У якій частині України вони розташовані?
* Які річки беруть початок у Карпатах?
6. Домашнє завдання:
* Використовуючи підручник і додаткові джерела підготуй повідомлення про цікавий природний об'єкт Карпат.



Математика

8.55 - 9.40

Тема. Ділення на двоцифрове число у випадку, коли в кінці частки є нуль.
Хід уроку

1. Перевір свої знання с.162 №1036.
2. Перевір обчислення, прочитай пояснення с.162 №1038.
3. Тренувальні вправи. Обчисли з перевіркою: с.162 № 1037, 1039. Поясни хід обчислення.
4. Згадай правило, розв'яжи задачу №1040.
5. Домашнє завдання: с.162 № 1041, 1042.




















Немає коментарів:

Дописати коментар