понеділок, 4 травня 2020 р.


Онлайн уроки

Вівторок, 05.05. 2020





Навчання грамоти

8.00 - 9.30

  
Тема. Т. Лисенко "Навпакійко". Слова - ознаки предметів.
Хід уроку
1. Вправи для розвитку навички читання.


2. Робота за буквариком с.104 - 105
    1) Навчись читати з різною інтонацією вірш.
    2) Прочитай  разом з батьками вірш "Навпакійко" та знайди відповіді на питання.
    3) Прочитай кілька разів, щоб навчись читати виразно.
Письмо
1. Знайди відповіді на питання:




Яблуко
(яке?)



Банан
(який?)




Слива                           кислі
(яка?)                           соковита
                                       
                                      стиглий
Лимони                        солодке
(які?)         



2. Запиши за зразком, які фрукти на малюнках.
Зразок: Груша (яка?) смачна.
3.
Спиши загадку, дай відповідь на питання, підкресли слова, які відповідають на питання яка?

Я руда, низького зросту.
Хитра я і довгохвоста.
До курей я дуже ласа - 

В них таке смачненьке м'ясо.
Вовку - брату я сестриця, 
А зовуть мене - .....
4. Підбери усно слова, якими можна описати твою улюблену тваринку. Склади з ними речення. Текст.
5. Пограй з батьками в гру - один описує предмет, а інший відгадує його.
6. Запам'ятай! Слова, які відповідають на питання: який? яка?я
ке? які? означають ознаку предмета.


Математика

10.00 - 10.40



Тема. Ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка.
Хід уроку

1. Перевір свої знання, виконай тест - онлайн на оцінку:


2. Прочитай уважно пояснення про письмове ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка с. 160 №1022
3. Спробуй виконати тренувальні вправи: №1020, 1021, 1023.
4. Розв'яжи задачу на знаходження середнього арифметичного на с.161 №1025.
5. Домашнє завдання: с.161 №1026, 1027.











              

Немає коментарів:

Дописати коментар