Онлайн уроки
Середа, 29.04.2020
Математика
8.55 - 9.40
Тема. Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Розв'язування рівнянь.
Хід уроку
1. Усний рахунок с. 157 № 996
2. Згадай назви компонентів при діленні та множенні.
Обчисли рівняння з коментуванням с. 157 № 998.
3. Розглянь задачу та поясни її розв'язання с. 157 № 1000.
4. Згадай правило, спробуй розв'язати задачу самостійно с.158 №1001.
5. Домашнє завдання: с. 158 № 1002, 1003.
2. Згадай назви компонентів при діленні та множенні.
Обчисли рівняння з коментуванням с. 157 № 998.
3. Розглянь задачу та поясни її розв'язання с. 157 № 1000.
4. Згадай правило, спробуй розв'язати задачу самостійно с.158 №1001.
5. Домашнє завдання: с. 158 № 1002, 1003.
Навчання грамоти
11.00 - 11.30
Тема. Робота з дитячою книжкою. К. Ушинський "Чотири бажання".
Хід уроку
1. Читацька розминка.
Прочитай загадку. Відгадай імена сестриць.
Перша сестриця сніжком посипає. Друга - квітками землю вкриває. Третя дарує тепла насолоду. Четверта приносить дощі і негоду. - Скільки є пір року?
- Яка з них зараз за вікном?
2. Прочитай текст К. Ушинського "Чотири бажання" разом з батьками.
Дмитрик накатався на санчатах з крижаної гори й на ковзанах по замерзлій річці, прибіг додому рум’яний, веселий і каже батькові: — Оце весело взимку! Я хотів би, щоб увесь час була зима! — Запиши своє бажання в кишенькову книжку, — сказав батько. Дмитрик записав.
Прочитай загадку. Відгадай імена сестриць.
Перша сестриця сніжком посипає. Друга - квітками землю вкриває. Третя дарує тепла насолоду. Четверта приносить дощі і негоду. - Скільки є пір року?
- Яка з них зараз за вікном?
2. Прочитай текст К. Ушинського "Чотири бажання" разом з батьками.
Дмитрик накатався на санчатах з крижаної гори й на ковзанах по замерзлій річці, прибіг додому рум’яний, веселий і каже батькові: — Оце весело взимку! Я хотів би, щоб увесь час була зима! — Запиши своє бажання в кишенькову книжку, — сказав батько. Дмитрик записав.
Прийшла весна. Дмитрик досхочу набігався, ганяючись за
барвистими метеликами по зеленій луці, нарвав квітів, прибіг до
батька й каже:
— Яка краса ця весна! Я хотів би, щоб увесь час була весна!
Батько знову вийняв книжечку і звелів Дмитрикові записати своє
бажання.
Настало літо. Дмитрик з батьком подалися на сінокіс. Увесь
день веселився хлопчик: ловив рибу, збирав ягоди, перекидався в
запашному сіні, а ввечері сказав батькові:
— От сьогодні я вже повеселився досхочу! Я хотів би, щоб літу
кінця-краю не було!
І це бажання Дмитрика було записане в ту саму книжечку.
Прийшла осінь. У саду збирали врожай — рум’яні яблука і жовті
груші. Дмитрик був у захваті:
— Осінь — найкраща пора року!
Тоді батько вийняв свою записну книжку і показав хлопчикові; він
те саме говорив і про весну, і про зиму, і про літо.
3. Словникова робота:
досхочу, барвисті, сіножать, сіно, розважатися.
4. Дайте відповідь на питання.
- Про кого цей текст?
- Чому хлопчикові сподобалась зима?
- Чому він хотів, щоб завжди була весна?
- За що хлопчик полюбив літо, осінь?
- Яка пора року, на твою думку, найкраща?
(Кожна пора року красива по - своєму).
5. Розвиток зв'язного мовлення.
- Розкажи про ту пору року, що найбільше подобається за зразком (складання сенкану).
Весна.
Прекрасна, гарна.
Надійшла, принесла, розбудила.
Ніби дівчинка у вінку.
Радість.
6. Спробуй переказати текст.
3. Словникова робота:
досхочу, барвисті, сіножать, сіно, розважатися.
4. Дайте відповідь на питання.
- Про кого цей текст?
- Чому хлопчикові сподобалась зима?
- Чому він хотів, щоб завжди була весна?
- За що хлопчик полюбив літо, осінь?
- Яка пора року, на твою думку, найкраща?
(Кожна пора року красива по - своєму).
5. Розвиток зв'язного мовлення.
- Розкажи про ту пору року, що найбільше подобається за зразком (складання сенкану).
Весна.
Прекрасна, гарна.
Надійшла, принесла, розбудила.
Ніби дівчинка у вінку.
Радість.
6. Спробуй переказати текст.
Немає коментарів:
Дописати коментар