вівторок, 28 квітня 2020 р.


Онлайн уроки

Середа, 29.04.2020


Математика

8.55 - 9.40

Тема. Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Розв'язування рівнянь.

Хід уроку

1. Усний рахунок с. 157 № 996
2. Згадай назви компонентів при діленні та множенні.
     Обчисли  рівняння з коментуванням с. 157 № 998.
3. Розглянь задачу та поясни її розв'язання с. 157 № 1000.
4. Згадай правило, спробуй розв'язати задачу самостійно с.158 №1001.
5. Домашнє завдання: с. 158 № 1002, 1003.
Навчання грамоти
11.00 - 11.30

Тема. Робота з дитячою книжкою. К. Ушинський "Чотири бажання".

Хід уроку
1. Читацька розминка.
   Прочитай загадку. Відгадай імена сестриць.
    Перша сестриця сніжком посипає.    Друга - квітками землю вкриває.     Третя дарує тепла насолоду.     Четверта приносить дощі і негоду.     - Скільки є пір року?
     - Яка з них зараз за вікном?
2.  Прочитай текст К. Ушинського "Чотири бажання" разом з батьками.
        Дмитрик накатався на санчатах з крижаної гори й на ковзанах по замерзлій річці, прибіг додому рум’яний, веселий і каже батькові: — Оце весело взимку! Я хотів би, щоб увесь час була зима! — Запиши своє бажання в кишенькову книжку, — сказав батько. Дмитрик записав.
        Прийшла весна. Дмитрик досхочу набігався, ганяючись за барвистими метеликами по зеленій луці, нарвав квітів, прибіг до батька й каже: — Яка краса ця весна! Я хотів би, щоб увесь час була весна! Батько знову вийняв книжечку і звелів Дмитрикові записати своє бажання. 
         Настало літо. Дмитрик з батьком подалися на сінокіс. Увесь день веселився хлопчик: ловив рибу, збирав ягоди, перекидався в запашному сіні, а ввечері сказав батькові: — От сьогодні я вже повеселився досхочу! Я хотів би, щоб літу кінця-краю не було! І це бажання Дмитрика було записане в ту саму книжечку.
          Прийшла осінь. У саду збирали врожай — рум’яні яблука і жовті груші. Дмитрик був у захваті: — Осінь — найкраща пора року! Тоді батько вийняв свою записну книжку і показав хлопчикові; він те саме говорив і про весну, і про зиму, і про літо.
3. Словникова робота:
  досхочу, барвисті, сіножать, сіно, розважатися.
4. Дайте відповідь на питання.
   - Про кого цей текст?
   - Чому хлопчикові сподобалась зима?
   - Чому він хотів, щоб завжди була весна?
   - За що хлопчик полюбив літо, осінь?
   - Яка пора року, на твою думку, найкраща?
(Кожна пора року красива по - своєму).
5. Розвиток зв'язного мовлення.
   - Розкажи про ту пору року, що найбільше подобається за зразком (складання сенкану).
Весна.
Прекрасна, гарна.

Надійшла, принесла, розбудила.
Ніби дівчинка у вінку.
Радість.
6.
Спробуй переказати текст.






Немає коментарів:

Дописати коментар