неділя, 26 квітня 2020 р.


Онлайн уроки

Понеділок  27.04.2020

Природознавство
8.00. - 8.40
Тема. Мішані ліси (Полісся).

Хід уроку
1. Переглянь корисне відео:

2. Опрацюй статтю підручника с. 134 - 137.
3. Дай відповіді на запитання після тексту с. 137
4. Домашнє завдання:
    * Склади кілька ланцюгів живлення, що сформувалися в зоні мішаних лісів.
     * Підготуй повідомлення про будь - яку тварину мішаних лісів.

Математика
8.55 - 9.40
Тема. Ділення на двоцифрове число.

Хід уроку

1. Переглянь пояснення усного ділення на двоцифрове число, згадай алгоритм ділення:


2. Переглянь відео письмового ділення на двоцифрове число:




3. Прочитай пояснення ділення на двоцифрове число (підручник с.154).
4. Виконай тренувальні вправи, поясни обчислення
    с.154 № 979.
5. Розв'язування задач:
    - Повтори правило знаходження часу, пригадай формулу
(підручник с.82);
    - Спробуй розв'язати задачу с. 154 № 980.
    - Розглянь пояснення до задачі с.155 №981, спробуй свої сили за №982.
6. Домашнє завдання: с.155 № 985.

Навчання грамоти
11.00 - 12.30

Тема. Читаю і розповідаю. В. Слєпцов "Днів у тижні рівно сім", С. Жупанин "Хто молодець?"
Слова, протилежні за значенням. Слова, близькі за значенням.
Хід уроку

1. Вправи для розвитку навички читання:
   Прочитай повільно, швидко, виразно. Повтори послідовно всі дні тижня від понеділка до неділі.
     Днів у тижні рівно сім – 
     Назви вивчимо усі.
     Понеділок – перший день, 
     А за ним вівторок йде.
     Далі середа, четвер – 
     Твердо знаю я тепер. 
     Після п’ятниці – субота,
     Де кінчається робота.     Ну, а сьомий день який? 
     Та звичайно ж – вихідний.
                                          (В. Слєпцов)
2.  Робота за сторінкою букваря с. 98 - 99.
    1) Прочитай і відгадай загадку. Назви дні тижня від неділі до понеділка.
    2) Послухай вірш, який читає мама, вставляючи за потреби назви днів тижня с.99
    3) Прочитай вірш самостійно, намагаючись читати виразно.
    4) Надрукуй назви днів тижня.
        - Який день починає тиждень? А який закінчує?
Письмо.

1. Вправа "Прочитай та поміркуй".
   - Прочитай слова: великий - малий, довгий - короткий.
   - Що ви можете сказати про значення цих слів?
   - Вони мають протилежні значення.
2. Гра "Скажи навпаки":
  - Марійка говорить, а Наталя...
  - Лід холодний, а чай .....
  - Дорога широка, а стежка....
  - Слон великий, а мишка...
3. Запиши слова, протилежні за значенням, скориставшись малюнком.


4. Прочитай текст. Зміни виділені слова на протилежні. Запиши утворений текст.
    Зима. Холодно. Мовчать пташки. Сумно в садах і лісах.
5 Розглянь малюнки.

    


Запам'ятай! Це слова, близькі за значенням.

6. Гра "Знайди близькі за значенням слова". Виконай усно.
    злива                               завірюха
    хуртовина                       крига
    лід                                   дощ
    розмовляють                  сміються
    регочуть                         говорять
7. Добери до поданих слів близькі за значенням. Склади і запиши два речення.
Веселка - ........                     Пес -...........






Немає коментарів:

Дописати коментар